Shop

Prijava odštetnih zahteva isključivo telefonom ili putem imejla

18.03.2020.

Imajući u vidu preporuke Vlade Republike Srbije, kompanija Generali Osiguranje Srbija nastavlja sa daljom primenom neophodnih mera kako bi se zaštitilo zdravlje naših klijenata i zaposlenih.

U skladu sa tim, obaveštavamo vas da se od 18.marta prijava odštetnog zahteva može podneti isključivo pozivanjem Kontakt centra na 0800 222 555 (besplatan poziv) ili 011 222 0 555, ili elektronskim putem slanjem imejla na kontakt@generali.rs. Ako odštetni zahtev podnosite imejlom, u roku od 24 sata javiće vam se stručno lice Generali Osiguranja Srbija i uputiti vas u dalji postupak.

Molimo vas da do daljnjeg koristite digitalne alate dostupne putem Generali sajta i mobilne aplikacije, a na raspolaganju vam je i Kontakt centar 24/7. Više možete saznati ovde.