Zdravo, zovem se
Dynamic Life.
Ja sam životno osiguranje sa kojim štediš i prilikom kupovine.
Aktiviraj polisu, instaliraj aplikaciju i uverićeš se da smo odličan spoj.
Aktiviraj životno osiguranje uplatom od 1000 dinara i iznos će odmah biti uplaćen na tvoju štednu polisu
Postoje četiri načina. Možeš da koristiš sva četiri, kao i da ih kombinuješ prilikom iste kupovine. Bitno je da svakog meseca, tokom celog trajanja osiguranja, uplatiš minimalno 2000 dinara.
Šta dobijam uz Dynamic life?
Osiguranje za slučaj smrti i doživljenja u trajanju od 15 godina.
Kad postajem Dynamic life korisnik?
Kad sa nama zaključiš novu DYNAMIC LIFE polisu na osnovu koje dobijaš lični unikatni kod za aktivaciju DYNAMIC LIFE aplikacije. Sve možeš obaviti na DYNAMIC LIFE info deskovima koji su postavljeni na određenim lokacijama kod naših partnera i u bilo kojoj poslovnici Generali Osiguranja Srbija. Ukratko, za sada možeš svratiti do tebi najbliže Generali poslovnice ili do Univerexport marketa. Uz ovaj korak, potrebno je da instaliraš Dynamic life aplikaciju na svom telefonu i da poseduješ prebivalište u Republici Srbiji. Raspon godina korisnika: od 18 do 55.
Koja je cena ovog osiguranja?
Aktivacioni iznos staje 1.000 dinara. Ovaj iznos ne predstavlja trošak, već iznos koji odlazi direktno na tvoju štednu DYNAMIC LIFE polisu koja se na taj način aktivira. Mesečni minimum koji je potrebno uplatiti svakog meseca da bi polisa bila aktivna je 2.000 dinara. Svaki korisnik ima mogućnost da kroz svoju kupovinu i potrošnju kod naših DYNAMIC LIFE partnera ostvari taj iznos od 2.000 dinara a može maksimalno da ostvari do 8.000 dinara mesečno.
Da li sam samo ja korisnik polise?
Korisnici osiguranja mogu biti naslednici ili imenovana lica.
Kako ostvarujem minimalni iznos od 2.000dinara na mesečnom nivou?
Lako. Primer: ukoliko u Univerexport-u tokom meseca potrošiš na hranu i piće 20.000 dinara, sa benefitom od 10% u prvoj godini koliko dobijaš od tog računa u Univerexport-u, tvoj minimalni mesečni iznos je već ostvaren i preusmeren na tvoju polisu.
Šta se dešava ukoliko potrošim više ili manje od 2.000 dinara?
U slučaju da u jednom mesecu uplata bude manja od 2.000 dinara, u narednom mesecu je potrebno nadoknaditi razliku do ovog iznosa. U slučaju da se premaši maksimalan iznos od 8.000 dinara, ostvaruješ pretplatu za naredni mesec.
Ako minimalna mesečna premija ne bude plaćena u roku od tri uzastopna meseca,odnosno ako dug bude veći od 6000.00 dinara, Osiguravač će obavestiti Osiguranika da plati dug. Ukoliko dospeli dug ne bude bio plaćen u roku od 30 dana od obaveštenja o dugu, polisa se raskida i do tada uplaćena premija se ne vraća Osiguraniku.
Šta ako raskinem polisu?
U slučaju da ne želiš više da koristiš DYNAMIC LIFE, možeš da odustaneš u bilo kom trenutku. Ako odustaneš u prve tri godine nećeš biti u mogućnosti da ostvariš benefit ostvaren kroz kupovinu kod naših partnera. Ako odlučiš da odustaneš nakon treće godine, u četvrtoj godini stičeš pravo na određeni iznos novca koji ti pripada. To je definisano kroz ugovor sa Generali Osiguranjem Srbija i opisano je kroz tabelu otkupnih vrednosti koju dobijaš uz dokumentaciju što je deo naše uobičajene procedure potpune informisanosti svih korisnika DYNAMIC LIFE polisa.
QR kod možete da skenirate najkasnije 72 sata od izdavanja fiskalnog računa.
U slučaju da nakon skeniranja QR koda sa fiskalnog računa, pogodnost nije prepoznata, odnostno premija nije pripisana u roku od 48 sati od trenutka skeniranja fiskalnog računa, možete podneti reklamaciju kroz aplikaciju.
Zbog tehničkih prepreka neki QR kodovi ne mogu da budu skenirani. Ukoliko ne uspete da ga skenirate ni nakon 24 časa od kada je račun izdat, molimo pošaljite sliku računa na kojoj se vidi QR kod na kontakt@generali.rs. Izvršićemo proveru i dodeliti benefite koje ste kupovinom ostvarili u najkraćem roku.
Ako ste QR kod uspešno skenirali, benefiti će u mobilnoj aplikaciji biti prikazani najkasnije u roku od 72h od kada ste ga skenirali. Ukoliko u ovom roku benefiti ne budu prikazani, molimo da pošaljete sliku računa na kojoj se vidi QR na kontakt@generali.rs. Izvršićemo proveru i dodeliti benefite koje ste kupovinom ostvarili u najkraćem roku.
Za više informacija uvek možeš da me pozoveš na telefone 0800 222 555 i 011 222 0 555 ili da me nađeš u bilo kojoj poslovnici Generali Osiguranja.