Generali je jedan od najvećih pružalaca usluga osiguranja i upravljanja imovinom na svetu. Osnovan 1831. godine, prisutan je u preko 50 zemalja širom sveta, sa ukupnim prihodom od premije od 82,5 milijardi evra 2023. godine. Sa skoro 82.000 zaposlenih koji opslužuju 71milion klijenata, Grupa zauzima vodeće mesto u Evropi i sve je prisutnija u Aziji i Latinskoj Americi.
Održivost je duboko usađena u sve strateške odluke Generali grupe radi stvaranja vrednosti za sve zainteresovane strane i izgradnju pravednijeg i otpornijeg društva.
Ukratko
Podaci na dan 31. decembra 2023. godine
6.9 mlrd
+7,9%
OPERATIVNI REZULTAT
PREKO
50 zemalja
PRISUSTVO ŠIROM SVETA
SKORO
82.000
ZAPOSLENIH
Poslednjih godina prošli smo kroz veliku stratešku reorganizaciju, koja nam je omogućila da se fokusiramo na svoju osnovnu delatnost, disciplinovanije upravljanje imovinom i jednostavnije, transparentnije upravljanje uopšte. Ovaj proces nas je doveo u novu fazu, zasnovanu na efikasnijim poslovnim modelima, inovativnim komercijalnim strategijama i jačem, globalnijem brendu.
Naše odgovorno poslovanje
U Generaliju, sve što radimo zasniva se na ideji da se istinski ekonomski prosperitet može postići samo ako je izgrađen na socijalno pravednim temeljima, pogodnim za životnu sredinu. Zato je održivost bila pokretač naše strategije “Lifetime Partner 24: Driving Growth”.
U novoj strategiji „Lifetime Partner 27: Driving Excellence”, održivost je još više ukorenjenau Generalijev cilj da integriše održivost u svoju osnovnu delatnost i poslovanje, u skladu sa obavezama odgovornog osiguravača, investitora, poslodavca i korporativnog građanina.
Radi se o tome da živimo svoju svrhu: „omogućiti ljudima da oblikuju sigurniju i održiviju budućnost brigom o njihovom životu i snovima”. Da bismo stvorili dugoročnu održivu vrednost, utvrdili smo četiri odgovorne uloge: ulogu investitora, ulogu osiguravača, ulogu poslodavca i ulogu korporativnog građanina.
Radimo na tome da otključamo potencijal ljudi u nepovoljnom položaju kroz globalne inicijative fondacije The Human Safety Net, čvorišta socijalnih inovacija čiji su pokretač Generalijeve veštine i međunarodna mreža.
Strateški plan „Lifetime Partner 27: Driving Excellence”
Gradeći na našim snažnim temeljima kao vodeći globalni igrač u osiguranju i upravljanju imovinom, nastavljamo da idemo napred u potrazi za izvrsnošću: izvrsnošću u ambiciji da budemo doživotni partner za preko 71 milion naših klijenata širom sveta, izvrsnošću u ponudi inovativnih rešenja za zadovoljavanje sve većih potreba u svetu koji se brzo menja kombinovanjem novih tehnologija sa ljudskim pristupom i izvrsnošću u poslovanju, da bismo stvorili vrednost za sve zainteresovane strane.
Želimo da potvrdimo svoje vođstvo u pogledu profitabilnosti i rasta, da idemo još dalje kako bismo zadovoljili promenljivepotrebe klijenata, da udvostručimo napore u oblasti veštačke inteligencije i podataka i da očuvamo duboko ukorenjenu posvećenost održivosti zahvaljujući našim ljudima i mreži koju čini 165.000agenata.
Naše odgovornosti
Teritorije pod potpunim embargom (isključene teritorije) su Iran, Sirija, Severna Koreja, Regioni Krima, Donjecka, Luganska, Hersona, Zaporožja, Belorusija i Ruska federacija s tim da ova lista može biti izmenjena u svakom trenu.