Shop
Instrukcije za klijente koji su pretrpeli štetu usled nevremena

Instrukcije za klijente koji su pretrpeli štetu usled nevremena

25.07.2023.

Obaveštavamo sve naše klijente da štete nastale usled vremenskih nepogoda na imovini ili vozilu koje je kasko osigurano prijave prema instrukcijama u nastavku kao bismo mogli da pružimo potrebnu podršku u što kraćem roku. Vaša sigurnost i zadovoljstvo su nam od najveće važnosti, zato ćemo brzo i efikasno reagovati.

 

Prijava štete – kasko osiguranje

Ako imate kasko osiguranje, pozivamo vas da prijavite štetu onlajn kako bismo efikasnije obradili vaš zahtev. Onlajn prijava štete ima samo 6 jednostavnih koraka u kojima ćete dostavite sve potrebne informacije.

Link: Onlajn prijava štete – kasko osiguranje

Napomena: Polisa osiguranja od autoodgovornosti ne pokriva štete nastale na Vašem vozilu usled vremenskih nepogoda. Po ovoj polisi su pokrivene štete koje ste prouzrokovali trećim licima ili na tuđoj imovini upotrebom vozila u saobraćaju.  

 

Prijava štete – osiguranje domaćinstva

Ako imate osiguranje domaćinstva, pozivamo vas da prijavite štetu onlajn kako bismo efikasnije obradili vaš zahtev. Onlajn prijava štete ima samo 6 jednostavnih koraka u kojima ćete dostavite sve potrebne informacije.

Link: Onlajn prijava štete – domaćinstvo

 

Za ostale vrste osiguranja

Prijavu štete možete uraditi pozivanjem kontakt centra na brojeve telefona 011/ 222 0 555 i 0800/ 222 555 

U cilju efikasnijeg postupanja, molimo da pre pozivanja kontakt centra pripremite svoje podatke i broj polise osiguranja.  

  

Hvala vam na razumevanju i saradnji. Vaše poverenje nam je na prvom mestu. Učinićemo sve što je u našoj moći da brzo i efikasno rešimo vaše zahteve.


Generali Osiguranje Srbija