Za pomoć oko prijave zdravstvenog problema u inostranstvu možete se obratiti našem kontakt centru na broj 011/ 222 0 555. Putem Generali Srbija aplikacije, možete besplatno razgovarati sa asistentskom službom u slučaju da vam zatreba hitna medicinska pomoć.
Ukoliko Vam na putu, u inostranstvu, zatreba hitna medicinska pomoć, odmah se javite dežurnom centru asistentske kompanije Europ Assistance i bićete upućeni u najbližu medicinsku ustanovu.
Poziv možete uraditi na sledeće načine:
Na raspolaganju imate i besplatan razgovor sa asistentskom službom u slučaju da vam zatreba hitna medicinska pomoć. Preuzmite Generali Srbija aplikaciju iz prodavnica Google Play ili App Store, povežite se na WiFi mrežu i na raspolaganju imate dve opcije: besplatan poziv i chat.
Budite spremni da na zahtev date osnovne lične podatke (ime i prezime, broj polise) kao i broj telefona u inostranstvu ili broj na koji želite da vam poziv bude uzvraćen.
Po dolasku kod lekara:
Ukoliko ste na putovanju sami pokrili troškove lečenja, po povratku u zemlju podnosite zahtev za refundaciju.
Pored popunjenog formulara - zahteva za refundaciju troškova, neophodna je i sledeća dokumentacija:
Osiguravač zadržava parvo da traži dodatnu dokumentacija ukoliko je ona neophodna za procenu osnovanosti zahteva za naknadu.
Kompletiranu dokumentaciju, po povratku u Srbiju, možete da podnesete na sledeće načine: