Shop
Prijava štete - Nezgoda

Online zahtev za naknadu
Nezgoda / Grupno osiguranje života

Uputstvo za podnošenje zahteva za naknadu

Za pomoć oko podnošenja Zahteva za naknadu možete se obratiti našem kontakt centru na broj 011/ 222 0 555.

Online zahtev za naknadu

Zahtev za naknadu, po osnovu osiguranja od posledica nesrećnog slučaja (nezgode), možete prijaviti popunjavanjem formulara u nastavku. Zahtev će biti rešen u roku od 14 dana od kompletiranja dokumentacije neophodne za procenu/isplatu zahteva.

ZAHTEV ZA NAKNADU
Online zahtev za naknadu
Način podnošenja zahteva

Zahtev za naknadu možete podneti na sledeće načine:

  • Online
  • Dolaskom u poslovnicu Generali Osiguranja Srbija
Potrebna dokumentacija

U slučaju povrede/invaliditeta:

  • Kompletna medicinska dokumentacija od prve ukazane pomoći do završetka lečenja;
  • Kartica dinarskog tekućeg računa;
  • Lični dokument (lična karta, pasoš);
  • Izvod iz matične knjige rođenih (ukoliko je osiguranik maloletan);
  • Izveštaj o privremenoj sprečenosti za rad (doznake), ukoliko je polisom ugovorena isplata dnevnih naknada usled povrede;
  • Računi, ukoliko su polisom ugovoreni troškovi lečenja povrede;

U slučaju smrti usled nesrećnog slučaja:

  • Medicinska dokumentacija koja se odnosi na prijavljeni osigurani slučaj (Izveštaj o umrloj osobi, otpusna lista iz bolnice ukoliko je smrt nastupila u bolnici, obdukcioni nalaz ukoliko je rađena obdukcija);
  • Dokaz o događaju (izveštaj MUP-a);
  • Pravosnažno rešenje sa ostavinske rasprave o zakonskim naslednicima (korisnicima osiguranja);
  • Izvod iz matične knjige umrlih;
  • Kartice dinarskog tekućeg računa zakonskih naslednika;
  • Lična dokumenta zakonskih naslednika (lična karta, pasoš);
  • Zahtev za naknadu podnosi zakonski naslednik;

U slučaju prirodne smrti (smrti usled bolesti):

  • Medicinska dokumentacija koja se odnosi na prijavljeni osigurani slučaj (Izveštaj o umrloj osobi, otpusna lista iz bolnice ukoliko je smrt nastupila u bolnici, obdukcioni nalaz ukoliko je rađena obdukcija);
  • Izvod iz matične knjige umrlih;
  • Pravosnažno rešenje sa ostavinske rasprave o zakonskim naslednicima (korisnicima osiguranja);
  • Utvrđen identitet svih zakonskih naslednika;
  • Popunjen AML upitnik za klijenta svih zakonskih naslednika;
  • Fotokopije kartica tekućih računa svih zakonskih naslednika;
Postupak onlajn podnošenja zahteva
  • Pripremite potrebna dokumenta (ukupna veličina priloga do 25 MB).*
  • Popunite onlajn prijavu.
  • Na kraju prijave dobićete broj (npr. NE-1234/2023), koji je referenca za dalju komunikaciju.
  • Dobićete potvrdu prijave na dostavljenu imejl adresu odmah po slanju prijave.
  • Na dostavljenu imejl adresu dobijaćete obaveštenja i odluke o prijavljenoj naknadi.
  • Status i ishode možete pratiti na Portalu za klijente (fizička lica) ili ovde .

*Skenirana dokumenta, fotografije i druge priloge u standardnim formatima možete poslati odmah, putem onlajn prijave (korak “Dokumentacija”), ili naknadno, imejlom na adresu navedenu u imejlu o potvrdi prijave.

Unesi e-mail i šaljemo ti dokumenta
Preuzmi