Generali Osiguranje Srbija predstavlja novinu na domaćem tržištu osiguranja – beslatan poziv i čet iz inostranstva u slučaju potrebe za hitnom medicinskom pomoći.
Klijenti koji kupe putno osiguranje, od 5. juna mogu besplatno kontaktirati sa dežurnim centrom asistentske kompanije putem mobilne aplikacije Generali Srbija, dostupne u onlajn prodavnicama App Store i Google Play. Na raspolaganju su dve opcije: čet i poziv. Za besplatnu komunikaciju potrebna je samo konekcija na WiFi mrežu.
„Generali Osiguranje Srbija, kao kompanija kojoj je klijent u centru poslovanja, uvek se trudi da razvija svoje usluge i klijentima pruži još bolji servis. Cena poziva iz rominga ponekad je veća od troška medicinske intervencije u inostranstvu. Da bismo obezbedili klijentu što povoljniju uslugu, kreirali smo i opcije besplatnog poziva i četa prilikom prijave štete za putno osiguranje tokom boravka u inostranstvu”, rekao je Vladimir Milosavljević, direktor Direkcije za stanovništvo, i najavio dalji razvoj ovih opcija i za ostale vrste osiguranja.
„Besplatno pozivanje i čet tokom boravka u inostranstvu u mnogome će pomoći našim klijentima ako se nađu u nemiloj situaciji dok su van zemlje. Pored ove nove funkcionlanosti, našim klijentima je, sad već tradicionalno, tokom leta uz putno osiguranje na raspolaganju i besplatno osiguranje domaćinstva dok borave u inostranstvu”, dodao je Milosavljević.
Generali Osiguranje Srbija ima vodeću ulogu na tržištu osiguranja kada su u pitanju inovacije u sferi digitalizacije. Cilj kompanije je da uvođenjem novih tehnologija poveća zadovoljstvo svojih klijenata.