Obaveštavamo vas da će Medic call centar i Kontakt centar raditi izmenjeno tokom praznika.
Izmenjeno radno vreme:
Kontakt centar neće raditi:
Medic call centar neće raditi:
Briga o vama nam je od najvećeg značaja, te vas podsećamo da sve važne zahteve možete obaviti samostalno na sledeći način:
Zakazivanje sistematskog pregleda: Za zakazivanje sistematskog pregleda, molimo vas da nas kontaktirate od 3. januara ili pošaljete imejl na infomedic@generali.rs.
Portal za klijente: Preko portala za klijente, imate mogućnost da podnesete zahtev za refundaciju, proverite status već podnetog zahteva ili pokriće po polisi, kao i da preuzmete potvrdu o putnom osiguranju. Pružamo vam podršku da sve ovo lako obavite iz udobnosti svog doma.
Radno vreme filijala:
Filijale neće raditi:
Radno vreme filijala biće skraćeno:
Radno vreme filijale u šoping centru Delta City:
Zahvaljujemo vam na razumevanju i poverenju koje ste nam ukazali.
Zaposleni u kompaniji Generali osiguranje Srbija želie vam zdravu i srećnu Novu godinu!