Svi zaslužuju vrhunsku uslugu kada je u pitanju zdravlje
Za sve klijente koji imaju ugovoreno osiguranje Medica Exelenta imamo dve nove pogodnosti.
Brzo, lako i bez čekanja od sada možete da zakažete onlajn konsultaciju sa lekarom i da se prijavite onlajn za nadoknadu troškova medicinskih usluga koje vam pruže klinike izvan Generali mreže. Uslugu onlajn konsultacije sa lekarima pružamo u saradnji sa asistenstkom kućom Europ Assistance i Global Digital Clinic.
Onlajn konsultacija sa lekarom
Bez čekaonica, gužve i stresa zakažite onlajn konsultaciju sa lekarom o postavljenoj dijagnozi. Vaše zdravstveno stanje će pratiti najpoznatiji stručnjaci i ustanove.
Onlajn konsultacija obuhvata:
Pozovite Medic Call Centar na 011/2220575 i pritisnite odgovarajući taster za onlajn konsultaciju.
Medic Call Centar će proveriti vaše pokriće po ugovorenom osiguranju Medica Exelenta i uputiti vas na odgovarajuću platformu. Zavisno od slučaja, Medic Call Centar upućuje klijente na lekare opšte prakse i psihologe dostupne na platformi kompanije Europ Assistance, odnosno na lekare specijaliste dostupne na platformi Global Digital Clinic (GDC).
Konsultacije sa lekarima specijalistima se zakazuju i obavljaju na sajtu www.globaldigitalclinic.com ili preuzimanjem GDC visit me aplikacije. Poželjno je da se pre zakazivanja konsultacije registrujete na platformi i popunite svoj elektronski medicinski karton koji ćete dati na uvid izabranom lekaru.
Aplikaciju možete preuzeti na Google Play i App Store prodavnicama.
Onlajn prijava za nadoknadu medicinskih troškova
U želji da izađemo u susret zahtevima klijenata, pojednostavili smo postupak nadoknade medicinskih troškova.
Pogodnost paketa Medica Exelenta je u mogućnosti onlajn prijave za nadoknadu troškova medicinskih usluga koju pruže klinike izvan Generali mreže.
Bez potrebe da dolaze u poslovnicu, svi klijenti koji imaju kolektivno zdravstveno osiguranje Medica Exelenta moći će da podnesu zahtev za refundaciju preko Portala za klijente.
Obrazac za prijavu možete popuniti onlajn na Portalu za klijente.
Ukoliko nemate korisnički nalog na Portalu za klijente, registrujte se ovde.*
* U slučaju da nemate sigurnosni kod za registraciju na portal, obratite se vašem agentu ili pozovite Generali kontakt centar na 011 222 0 555.