Shop
Prijava štete - Odgovornost Elektrodistribucije Srbije

PRIJAVA ŠTETE
Odgovornost Elektrodistribucije Srbije

Za pomoć oko podnošenja Zahteva za naknadu možete se obratiti našem kontakt centru na broj  
011/ 222 0 555.

 
Online prijava štete

Štetu po osnovu odgovornosti Elektrodistribucije Srbije možete prijaviti popunjavanjem formulara u nastavku. Naknada štete biće isplaćena najasnije 14 dana od dana podnošenja kompletne dokumentacije za prijavu štete.

Prijava štete
Online prijava štete
Način prijave štete

Štetu nastalu na vašem stanu i kući možete prijaviti na sledeće načine:

  •  Onlajn
  •  Kontakt centru (0800 222 555 ili kontakt@generali.rs)
  •  Dolaskom u poslovnicu Generali Osiguranja Srbija
INSTRUKCIJE NAKON PODNOŠENJA ZAHTEVA

Odštetni zahtev, po osnovu osiguranja odgovornosti Elektrodistribucije Srbije, možete podneti na sledeći način:

  • Slučaj prijavite nadležnoj službi Elektrodistribucije Srbije kako bismo bili u mogućnosti da utvrdimo osnovanost zahteva;
  • Svu oštećenu imovinu fotografišite i sačuvajte kako biste dokazali na kojoj imovini je pričinjena šteta:
    • Ukoliko su oštećeni kućni aparati ili drugi električni uređaji potrebno je fotografisati nalepnice gde se vidi tip i model uređaja. Obično se nalaze sa zadnje strane,
    • Uređaje je potrebno sačuvati kako bi se mogla izvršiti defektaža od strane servisera radi utvrđivanja obima oštećenja,
    • Defektažu vrši nezavisni serviser koga Vi angažujete,
    • Troškove defektaže snosi Generali osiguranje Srbija,
    • Važno je da znate da Generali osiguranje Srbija nije ovlašćeno da vrši servisiranje uređaja, nema ugovorene saradnje sa serviserima i ne angažuje servisere radi vršenja defektaže;
  • Elektrodistribucija Srbije dostavlja nama direktno izveštaj o štetnom događaju;
  • Nakon što dobijemo izveštaj od Elektrodistribucije Srbije utvrdićemo da li postoji osnov za nadoknadu štete. Ukoliko je Vaš zahtev za nadoknadu osnovan, kontaktiraćemo Vas za dostavu dodatne dokumentacije;
Postupak onlajn prijave štete
  • Popunite onlajn prijavu.
  • Dobićete potvrdu prijave na dostavljenu imejl adresu odmah po slanju prijave.
  • Na dostavljenu imejl adresu dobijaćete obaveštenja i odluke o prijavljenoj šteti.
  • Status i ishode možete pratiti ovde .