O osiguranom slučaju obavezno je obavestiti Generali Osiguranje Srbija u roku od tri dana od dana nastanka štetnog događaja. Požar, eksploziju ili provalnu krađu morate prijaviti i MUP-u i od dobiti potvrdu o štetnom događaju. U obavezi ste da oštećene stvari sačuvate dok procenitelj Generali osiguranja ne izvrši uviđaj.
Šteta se prijavljuje pozivom Kontakt centra na telefon: 011 222 0 555 ili dolaskom u najbližu filijalu Generali osiguranja.
Po prijavljenoj šteti predstavnici Generali osiguranja izlaze na lice mesta i utvrđuju osnovne elemente štete, vreme nastanka štete, uzrok i obim oštećenja i sa osiguranikom sačinjavaju zapisnik o proceni štete.
Šteta se rešava u roku od 14 dana od dana podnošenja kompletne dokumentacije najbližoj filijali Generali osiguranja.
Prilikom prijave štete sa sobom ponesite originalne uplatnice komunalnog preduzeća plaćene za poslednja tri meseca i dostavite svu raspoloživu dokumentaciju o osiguranom slučaju.
Dokumentacija neophodna za prijavu štete:
U zavisnosti od slučaja, Generali Osiguranje Srbija ima pravo da zatraži dodatnu dokumentaciju.