Prigovor nam možete podneti ako smatrate da smo u svom radu povredili vaše pravo ili interes, a naročito ukoliko niste zadovoljni:
Prigovor možete izjaviti lično ili preko zastupnika (punomoćnika) u pismenoj formi na jedan od sledećih načina:
Molimo vas da imate na umu da nismo u obavezi da razmatramo usmeni prigovor. Davanje usmenih informacija na zahtev ne smatra se davanjem odgovora na prigovor u smislu Odluke Narodne banke Srbije o postupku po prigovoru korisnika usluge osiguranja.
Prigovor mora da sadrži sledeće podatke:
Ukoliko ste prigovor izjavili u nekoj od naših poslovnih prostorija dužni smo da vam izdamo potvrdu o prijemu, sa podacima o mestu i vremenu prijema i našem zaposlenom koji je prigovor primio. Ukoliko ste prigovor izjavili elektronskim putem, dobićete automatsku potvrdu o prijemu pigovora.
ROK ZA DOSTAVLJANJE ODGOVORA NA PRIGOVOR
U obavezi smo da na prigovor odgovorimo u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. Ovaj rok možemo produžiti za još 15 dana, samo ako za to postoje opravdani razlozi, u kom slučaju ćemo Vas o tome pismeno obavestili.
Postupak po prigovoru je besplatan.
Generali Osiguranje Srbija a.d.o. po svakom prigovoru postupa u skladu sa Zakonom o osiguranju i Odlukom Narodne banke Srbije o postupku po prigovoru korisnika usluge osiguranja.
Ukoliko niste zadovoljni našom odlukom ili ona nije doneta u propisanom roku, možete se obratiti Narodnoj banci Srbije podnošenjem predloga za posredovanje, odnosno prigovora na jedan od sledećih načina:
Želite da podnesete prigovor onlajn. Popunite formular u nastavku.
Za sve Vaše komentare, sugestije i pitanja možete nas kontaktirati i putem: