Za pomoć oko podnošenja Zahteva za naknadu možete se obratiti našem kontakt centru na broj 011/ 222 0 555.
Štetu u domaćinstvu, po osnovu osiguranja stana i kuće možete prijaviti popunjavanjem formulara u nastavku. Naknada štete biće isplaćena najkasnije 14 dana od podnošenja kompletne dokumentacije za prijavu štete.
Štetu nastalu na vašem stanu i kući možete prijaviti na sledeće načine:
Potrebna dokumenta
U zavisnosti od slučaja, Generali Osiguranje Srbija ima pravo da zatraži dodatnu dokumentaciju.
Oštećenja na stanu i kući možete fotografisati:
Prednosti mobilne aplikacije:
*Skenirana dokumenta, fotografije i druge priloge u standardnim formatima možete poslati odmah, putem onlajn prijave (korak “Dokumentacija”), ili naknadno, imejlom na adresu navedenu u imejlu o potvrdi prijave.
U slučaju da se opredelite da samostalno fotografišete oštećenja korišćenjem aplikacije za fotografisanje štete (vidite „Fotogrsfisanje oštećenja“ ), sa fotografijama oštećenja možete poslati i fotografije potrebnih dokumenata.