Pored formulara za prijavu štete neophodno je priložiti sledeću dokumentaciju:
U slučaju teže bolesti:
- Medicinska dokumentacija sa dijagnozom bolesti utvrđenom od strane nadležnog lekara specijaliste;
- Ostala medicinska dokumentacija iz koje se mogu videti podaci o prijavljenoj bolesti, koja je nesporno nastala u periodu važenja osiguranja;
U slučaju hirurške intervencije:
- Otpusna lista sa epikrizom i ostala zdravstvena dokumentacija iz koje se nesporno mogu utvrditi
relevantne činjenice vezane za obavljanje prijavljene hirurške intervencije;
U slučaju prijave invaliditeta:
- Dokaze o okolnostima nastanka nesrećnog slučaja – podatke, naročito o mestu i vremenu kada je nesrećni slučaj nastao, kao i potpuni opis događaja;
- Kompletna medicinska dokumentacija od dana nastanka povrede do završetka lečenja;
U slučaju smrti osiguranika usled nesrećnog slučaja, prijavu podnosi korisnik osiguranja i prilaže:
- Izvod iz matične knjige umrlih;
- Dokaz da je smrt nastupila kao posledica nesrećnog slučaja: zvanični izveštaj policije;
- Potpuni opis događaja, ime i izveštaj lekara koji je konstatovao smrt (tzv. Potvrda o smrti), obdukcioni nalaz (ako je izvršena obdukcija) i dr.;
- Ostalu dokumentaciju neophodnu osiguravaču za obradu odštetnog zahteva i utvrđivanje prava korisnika osiguranja;
- Dokaz o pravu na prijem osigurane sume (pravosnažno ostavinsko rešenje) – ukoliko korisnik nije ugovorom o osiguranju izričito određen;
Kompletiranu dokumentaciju podnosite Generali Osiguranju Srbija na adresu: Španskih Boraca 3, 11070 Novi Beograd.
* Napomena
Prilikom popunjavanja formulara za prijavu štete:
- U polju Ugovarač i adresa ugovarača upisati BANCA INTESA – Hit tekući račun.
- U delu Način isplate odštete zaokružiti polje pod brojem Na moj račun i upisati broj Intesa Hit tekućeg računa.
- Deo Potvrda preduzeća ili radne organizacije ne popunjavati.