Shop

Putno osiguranje

Vaši benefiti

  • Putno osiguranje sa pokrićem COVID-19
  • Telekonsultacija s lekarom za vas i vašu porodicu
  • Organizacija pomoći i naknada troškova lečenja u inostranstvu usled iznenadne bolesti ili nesrećnog slučaja
  • Dežurni centar Europ Assistance na raspolaganju 24 časa dnevno, 365 dana u godini
  • Besplatan chat ili poziv ka dežurnom centru Europ Assistance putem mobilne aplikacije Generali Srbija
  • Medicinska, putna i pravna asistencija

Putovanje bez brige

Oslonite se na naš profesionalan pristup i vrhunsku uslugu i osigurajte sebe i svoje zaposlene dok ste na službenom putu u inostranstvu.

Ukoliko dođe do nesrećnog slučaja, bolesti ili se ukaže potreba za neodložnom hirurškom intervencijom i boravkom u bolnici, uz našu polisu putnog osiguranja bićete adekvatno zbrinuti.

O uslovima putovanja u zemlje koje naši državljani trenutno najčešće posećuju pročitajte ovde.

Dodatni benefiti

  • Mogućnost ugovaranja osiguranja za pojedince i/ili porodicu
  • Mogućnost kupovine putnog osiguranja za lica koja se školuju u inostranstvu
  • Uz kupljeno putno osiguranje dobijate besplatno osiguranje kuće ili stana i stvari domaćinstva dok ste na putu u inostranstvu
  • Za zaposlene koji često putuju moguće ugovoriti osiguranje na duži vremenski period (sa više ulazaka i izlazaka iz zemlje)

 

PUTNO OSIGURANJE SA POKRIĆEM COVID-19

Kupovinom putnog osiguranja bićete osigurani u slučaju oboljenja virusom COVID-19, do maksimalnog iznosa osigurane sume i bez dodatnog doplatka osiguranja.
Na putovanju biće vam pokriveni:

  • svi troškovi dijagnostike i testiranja po preporuci ovlašćenog lekara,
  • troškovi bolničkog lečenja usled hospitalizacije,
  • troškovi lekova za vanbolničko lečenje kao i jednog kontrolnog pregleda kada je potvrđena dijagnoza oboljenja virusom COVID-19,
  • troškovi smeštaja u izlolaciju po preporuci ovlašćenog lekara,
  • troškovi povratka u zemlju prebivališta – repatrijacija nakon završenog bolničkog lečenja.

Osiguranje ne pokriva:

  • preventivna testiranja od strane osiguranika, bez preporuke ovlašćenog lekara,
  • troškove boravka u samovoljnom karantinskom smeštaju,
  • troškove dostave lekova za vanbolničko lečenje,
  • kao ni samostalno organizovanje povratka u zemlju prebivališta.

TELEKONSULTACIJA S LEKAROM ZA VAS I VAŠU PORODICU!

Suočeni sa aktuelnom zdravstvenom krizom usled pandemije COVID-19, Generali i Europ Assistance obogatili su uslugu putnog osiguranja i omogućili vam savetovanje s lekarom na daljinu.
Od sada možete da zakažete i onlajn konsultaciju sa lekarom dok ste na putu. Treba samo da pozovete broj +381 11 41 44 104 i pritisnete odgovarajući taster. Zakazanog dana, u zakazano vreme, možete uspostaviti direktnu vezu (video, audio ili čet) klikom na link koji ćete dobiti elektronskom poštom. Ukoliko želite da se konsultacija obavi telefonom, lekar će vas pozvati na mobilni ili fiksni broj telefona koji ste dali kada ste zakazali termin. Usluga se pruža na jeziku po vašem izboru, uključujući srpski, i može da traje najviše 30 minuta od zakazanog termina. Uslove za korišćenje onlajn konsultacije preuzmite ovde: https://www.europ-assistance.hu/hu-en.

Telekonsultacije se mogu koristiti u slučaju uobičajenih zdravstvenih problema koji ne zahtevaju hitnu medicinsku pomoć. Telekonsultacije nisu prikladne za hitne slučajeve.

Upotreba polise

Ukoliko vam zatreba medicinska pomoć, odmah se javite dežurnom centru asistentske kompanije Europ Assistance na +381 11 41 44 104 ili +381 64 82 82 020 i bićete upućeni u najbližu medicinsku ustanovu.
Preuzmite spisak medicinskih ustanova i lekara u Grčkoj i Turskoj:

Budite spremni da na zahtev date osnovne lične podatke (ime i prezime, broj polise/potvrde) kao i broj telefona u inostranstvu ili broj na koji želite da vam poziv bude uzvraćen.
Po dolasku kod lekara:

  • Omogućite lekaru uvid u polisu/potvrdu.
  • Ukoliko od lekara dobijete formular izjave o okolnostima pod kojima je nastao osigurani slučaj, obavezno ga popunite.

Polisa/potvrda putnog osiguranja se koristi kao sredstvo plaćanja usluga medicinske pomoći, a troškovi se u potpunosti prenose na asistentsku kompaniju Europ Assistance ukoliko je dežurnom centru asistentske kompanije blagovremeno prijavljena potreba za pružanjem usluga asistencije (izuzev teritorijalnog pokrića za Ceo svet gde je obavezno učešće osiguranika u šteti 20%).
Polisu/potvrdu putnog osiguranja možete kupiti u filijalama Generali Osiguranja Srbija i u više od 300 turističkih agencija širom Srbije, sa kojima sarađujemo.

Unesi e-mail i šaljemo ti dokumenta
Preuzmi

Važna pitanja

Mogu se osigurati lica od 3 meseca do 86 godina starosti. Osigurana lica mogu biti državljani  Republike Srbije, lica sa dvojnim državljanstvom ili lica sa stranim državljanstvom, koja imaju prebivalište/boravište u Republici Srbiji. Osiguranje ne važi na teritoriji Republike Srbije i u zemlji prebivališta osiguranog lica, a za lica sa stranim državljanstvom ni u zemlji državljanstva.

Asistentska kartica osiguranja je "polisa" međunarodnog putnog osiguranja koju dobijaju korisnici određenih platnih kartica Bance Intesa, Važi prilikom putovanja u inostranstvo i za dobijanje vize  samo za vlasnika I samo za turistička i poslovna putovanja do 90 dana, a ne i za članove njegove porodice.
Od 15.6.2012. za vlasnike American Express Green ili Gold, MasterCard Gold ili Visa Gold platnih kartica Banca Intesa, osiguranje važi i za članove njihove uže porodice, kada su istovremeno na putovanju.

Asistentska kartica osiguranja služi kao dokaz o zdravstvenom osiguranju potrebnom prilikom izdavanja viza i dovoljna je fotokopija obe strane asistentske kartice i original na uvid. U izuzetnim slučajevima, Generali Osiguranje Srbija izdaje potvrdu o važnosti osiguranja. Rok važenja kartice ne sme isteći pre roka važenja vize.

Osiguranje se može platiti karticom ukoliko prodajno mesto ima POS TERMINAL.

Potvrda/polisa putnog osiguranja može se platiti preko žiro-računa firme. Faktura se šalje iz Službe za putno osiguranje Generali Osiguranja Srbija.

Period osiguranja na polisi mora odgovarati periodu za koji se zahteva viza. Npr. ukoliko je kupljena polisa na 12 meseci - 180dana, viza dobijena na tri meseca - 60dana i osiguranik bio na putu, polisa neće važiti za ostatak dana ako se ponovo podnosi zahtev za vizu za npr. šest meseci - 60dana. Po dobijanju vize neophodno je izmeniti period putovanja na polisi prema dobijenoj vizi i predati zahtev za povraćaj novca (razlike u ceni). Novo podnošenje zahteva za vizu podrazumeva novu polisu osiguranja. Ukoliko se osiguranje kupi na 6 meseci, a viza dobije na 3 meseca, razlika u novcu za kupljenu polisu osiguranja se vraća.

Stranac može kupiti potvrdu/polisu putnog osiguranja ukoliko ima prijavu boravka u Republici Srbiji i pod uslovom da ne putuje u zemlju iz koje je, tj. čiji je državljanin. Prijava boravka mora se doneti na uvid prilikom kupovine osiguranja.

Osiguranje važi od momenta prelaska naše granice, što znači da važi i u zemljama kroz koje se prolazi (tranzit) do krajnje destinacije. Npr. osiguranje važi u Makedoniji na putovanju do Grčke.

Ako na potvrdi/polisi piše da važi npr. od 30.08. do 15.09., to znači da važi 17 dana, tj. uključeni su i dani polaska i povratka (30.08. i 15.09).