Putno osiguranje

Vaši benefiti

  • Putno osiguranje sa pokrićem COVID-19
  • Telekonsultacija s lekarom za vas i vašu porodicu
  • Organizacija pomoći i naknada troškova lečenja u inostranstvu usled iznenadne bolesti ili nesrećnog slučaja
  • Dežurni centar Europ Assistance na raspolaganju 24 časa dnevno, 365 dana u godini
  • Besplatan chat ili poziv ka dežurnom centru Europ Assistance putem mobilne aplikacije Generali Srbija
  • Medicinska, putna i pravna asistencija

Putujte bezbrižno i uživajte uz putno osiguranje

Tokom turističkog ili poslovnog boravka u inostranstvu, nepredviđeni zdravstveni problemi mogu vam poremetiti planove. Mi vam pomažemo da takve situacije prevaziđete.

 

Ukoliko vam se na putovanju desi nesrećni slučaj, bolest, ili se ukaže potreba za neodložnom hirurškom intervencijom i boravkom u bolnici, uz našu polisu putnog osiguranja bićete adekvatno zbrinuti.

 

O uslovima putovanja u zemlje koje naši državljani trenutno najčešće posećuju pročitajte ovde.

Dodatni benefiti putnog osiguranja

  • Mogućnost ugovaranja osiguranja za pojedince i/ili porodicu
  • Mogućnost ugovaranja osiguranja tokom školovanja u inostranstvu
  • Uz kupljeno putno osiguranje dobijate besplatno osiguranje kuće ili stana i stvari domaćinstva dok ste na putu u inostranstvu
  • Mogućnost kupovine putem m-banking naloga (za korisnike UniCredit i OTP banke) i e-banking naloga (za korisnike Eurobank-e)

Putno osiguranje sa pokrićem COVID-19

Kupovinom putnog osiguranja bićete osigurani u slučaju oboljenja virusom COVID-19, do maksimalnog iznosa osigurane sume i bez dodatnog doplatka osiguranja.

Na putovanju biće vam pokriveni:

  • svi troškovi dijagnostike i testiranja po preporuci ovlašćenog lekara,
  • troškovi bolničkog lečenja usled hospitalizacije,
  • troškovi lekova za vanbolničko lečenje kao i jednog kontrolnog pregleda kada je potvrđena dijagnoza oboljenja virusom COVID-19,
  • troškovi smeštaja u izlolaciju po preporuci ovlašćenog lekara,
  • troškovi povratka u zemlju prebivališta – repatrijacija nakon završenog bolničkog lečenja.

Osiguranje ne pokriva:

  • preventivna testiranja od strane osiguranika, bez preporuke ovlašćenog lekara,
  • troškove boravka u samovoljnom karantinskom smeštaju,
  • troškove dostave lekova za vanbolničko lečenje,
  • kao ni samostalno organizovanje povratka u zemlju prebivališta.

Telekonsultacija sa lekarom za vas i vašu porodicu

Suočeni sa aktuelnom zdravstvenom krizom usled pandemije COVID-19, Generali i Europ Assistance obogatili su uslugu putnog osiguranja i omogućili vam savetovanje s lekarom na daljinu.
Od sada možete da zakažete i onlajn konsultaciju sa lekarom dok ste na putu. Treba samo da pozovete broj +381 11 41 44 104 i pritisnete odgovarajući taster. Zakazanog dana, u zakazano vreme, možete uspostaviti direktnu vezu (video, audio ili čet) klikom na link koji ćete dobiti elektronskom poštom. Ukoliko želite da se konsultacija obavi telefonom, lekar će vas pozvati na mobilni ili fiksni broj telefona koji ste dali kada ste zakazali termin. Usluga se pruža na jeziku po vašem izboru, uključujući srpski, i može da traje najviše 30 minuta od zakazanog termina. Uslove za korišćenje onlajn konsultacije preuzmite ovde: https://www.europ-assistance.hu/terms-conditions-tlc.

Telekonsultacije se mogu koristiti u slučaju uobičajenih zdravstvenih problema koji ne zahtevaju hitnu medicinsku pomoć. Telekonsultacije nisu prikladne za hitne slučajeve.

Dodatne informacije

Ukoliko vam na putu, u inostranstvu, zatreba medicinska pomoć, odmah se javite dežurnom centru asistentske kompanije Europ Assistance na telefone +381 11 41 44 104 ili +381 64 82 82 020 i bićete upućeni u najbližu medicinsku ustanovu. Komunikacija se obavlja na srpskom i engleskom jeziku.

Preuzmite spisak medicinskih ustanova i lekara u Grčkoj i Turskoj:

Uz naše putno osiguranje imate i jedinstvenu pogodnost: mogućnost besplatnog razgovora sa asistentskom službom, na srpskom ili engleskom jeziku, u slučaju da vam zatreba medicinska pomoć. Preuzmite Generali aplikaciju, povežite se na WiFi mrežu i na raspolaganju imate dve opcije: besplatan poziv i chat.
 
Budite spremni da na zahtev date osnovne lične podatke (ime i prezime, broj potvrde/polise) kao i broj telefona u inostranstvu ili broj na koji želite da vam poziv bude uzvraćen.
 
Po dolasku kod lekara:
  • Omogućite lekaru uvid u potvrdu/polisu.
  • Ukoliko od lekara dobijete formular izjave o okolnostima pod kojima je nastao osigurani slučaj, obavezno ga popunite.

Potvrdom/polisom putnog osiguranja pokriveni su troškovi neophodne medicinske pomoći ukazane osiguraniku zbog iznenadne bolesti ili nesrećnog slučaja za vreme boravka u inostranstvu.

Potvrdu/polisu  putnog osiguranja možete kupiti u filijalama Generali Osiguranja Srbija i u više od 300 turističkih agencija širom Srbije, sa kojima sarađujemo.

Koliko ste puta pomislili na svoj stan ili kuću dok ste bili na službenom putu ili odmoru u inostranstvu?

Imovina je izložena raznim nepredviđenim događajima koji često dovode do njenog oštećenja. Kada smo duže odsutni, posledice požara, izliva vode iz instalacija ili provalne krađe mnogo je teže sanirati.
Generali Osiguranje Srbija i ovog puta misli na vas!

Kupovinom Generali putnog osiguranja u bilo kom trenutku tokom godine, istovremeno možete obezbediti kvalitetnu medicinsku pomoć u inostranstvu i novčano pokriće za štete koje u vašem domaćinstvu mogu nastati u slučaju požara, izliva vode iz instalacija ili provalne krađe dok ste odsutni.

Vi samo putujte, uživajte i ne brinite!

Ko može da dobije osiguranje domaćinstva na poklon?

Sva lica osigurana po ugovoru o putnom osiguranju izuzev maloletnih lica i lica osiguranih na 365 dana koja su kao razlog putovanja navela privremeni boravak radi školovanja.

Generali Osiguranje Srbija i A1 Srbija obezbeđuju siguran odmor!

Svi A1 Srbija korisnici koji kupe paket Roming Plus dobijaju na poklon Generali putno osiguranje.

Ko sve može dobiti besplatno osiguranje?

A1 Srbija korisnici starosti od 18 do 80 godina koji kupe paket Roming Plus.


Šta je obuhvaćeno besplatnim putnim osiguranjem?

Putno osiguranje za klijente A1 Srbija mreže obuhvata:

Detaljnije o uslovima osiguranja pročitajte ovde.

 

Kako do besplatne polise?

Ukoliko ste kupili paket Roming Plus, za dobijanje besplatne polise putnog osiguranja treba da se registrujete ovde i unesete sigurnosni kod koji ste dobili putem SMS-a.

Posebne pogodnosti imaju klijenti Unicredit, AIK i Sber banke, koji uz proizvod banke dobijaju i Asistentske kartice. Time im je omogućeno besplatno putno osiguranje.

Uslovi za putno osiguranje kada je ugovarač banka

Unesi e-mail i šaljemo ti dokumenta
Preuzmi

Komentari klijenata

Važna pitanja

Mogu se osigurati lica od 3 meseca do 86 godina starosti koja su državljani Republike Srbije ili imaju dvojno ili strano državljanstvo i prebivalište/boravište u Srbiji. Osiguranje ne važi na teritoriji Srbije i u zemlji prebivališta osiguranog lica koje ima dvojno državljanstvo, a za lica sa stranim državljanstvom osiguranje ne važi u zemlji čiji su državljani.

Asistentska kartica osiguranja je "polisa" međunarodnog putnog osiguranja koju dobijaju korisnici određenih platnih kartica Bance Intesa, Važi prilikom putovanja u inostranstvo i za dobijanje vize  samo za vlasnika I samo za turistička i poslovna putovanja do 90 dana, a ne i za članove njegove porodice.
Od 15.6.2012. za vlasnike American Express Green ili Gold, MasterCard Gold ili Visa Gold platnih kartica Banca Intesa, osiguranje važi i za članove njihove uže porodice, kada su istovremeno na putovanju.

Asistentska kartica osiguranja služi kao dokaz o zdravstvenom osiguranju potrebnom prilikom izdavanja viza i dovoljna je fotokopija obe strane asistentske kartice i original na uvid. U izuzetnim slučajevima, Generali Osiguranje Srbija izdaje potvrdu o važnosti osiguranja. Rok važenja kartice ne sme isteći pre roka važenja vize.

Osiguranje se može platiti karticom ukoliko prodajno mesto ima POS TERMINAL.

Potvrda/polisa putnog osiguranja može se platiti preko žiro-računa firme. Faktura se šalje iz Službe za putno osiguranje Generali Osiguranja Srbija.

Period osiguranja na polisi mora odgovarati periodu za koji se zahteva viza. Npr. ukoliko je kupljena polisa na 12 meseci - 180dana, viza dobijena na tri meseca - 60dana i osiguranik bio na putu, polisa neće važiti za ostatak dana ako se ponovo podnosi zahtev za vizu za npr. šest meseci - 60dana. Po dobijanju vize neophodno je izmeniti period putovanja na polisi prema dobijenoj vizi i predati zahtev za povraćaj novca (razlike u ceni). Novo podnošenje zahteva za vizu podrazumeva novu polisu osiguranja. Ukoliko se osiguranje kupi na 6 meseci, a viza dobije na 3 meseca, razlika u novcu za kupljenu polisu osiguranja se vraća.

Stranac može kupiti potvrdu/polisu putnog osiguranja ukoliko ima prijavu boravka u Republici Srbiji i pod uslovom da ne putuje u zemlju iz koje je, tj. čiji je državljanin. Prijava boravka mora se doneti na uvid prilikom kupovine osiguranja.

Osiguranje važi od momenta prelaska naše granice, što znači da važi i u zemljama kroz koje se prolazi (tranzit) do krajnje destinacije. Npr. osiguranje važi u Makedoniji na putovanju do Grčke.

Ako na potvrdi/polisi piše da važi npr. od 30.08. do 15.09., to znači da važi 17 dana, tj. uključeni su i dani polaska i povratka (30.08. i 15.09).